Sunday, 1 May 2011

pEnGalamaN BerniAgA.....

smlm hr sabtu....aku blk umah jap tlg akak aku niaga...mmg best...pengalaman niaga...smbl aku niaga aku mcj ngn seseorang yg ku nnty kan...ble lah nak dpt peluang tu kan..hahahahaha....(gelak owg kaya)..pujaan hati..pujaan hatii....hihhihhi..ni lagu je...ble blk kuis aku baru nak on9..blk jke adib dah lenjan..(gonjol adib)....tp ape ade hal kwn nye pasal kan..hahahaha......sekian sahaja..tgah buntun idea nak mgarang....

4 comments:

  1. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  2. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete